فروشگاه فرجام

فروش انواع ورق های طلق و پلکسی گلاس

فروشگاه فرجام

فروش انواع ورق های طلق و پلکسی گلاس


 فروشگاه فرجام فعالیت خود را از سال 1370 با هدف تامین انواع قطعات و نیازهای بخش تبلیغات آغاز نمود و فعالیت خود را تا به امروز به صورت کاملا تخصصی ادامه داده است . با توجه به نیاز روز افزون بخش تبلیغات و دکوراسیون  و همچنین گستردگی محصولات  ، این فروشگاه افتخار این را دارد که در راهنمایی و انتخاب شما برای خرید و نوع مصرف جنس مورد نظر با شما همکاری نماید.



برخی از خدمات این فروشگاه :


فروش و پخش انواع ورق های طلق ایرانی و خارجی
اکریلیک (پلکسی پلاس). پلی کربنات (دو جداره) . کریستال . مولتی استایل و ...


برش لیزر: برش انواع قطعات پیچیده و ظریف با استفاده از تکنولوژی LASER CUT


ساخت انواع تندیس / لوح یاد بود / کاور / باکس و برش و حکاکی لیزری


(فروش ملزومات تابلو سازی به صورت عمده : ورق کامپوزیت / چلنیوم / led / فلکس / بنر / مش و ...)

خدمات کارگاهی:


ساخت انواع استندهای رو میزی و تابلوهای دیواری 

خدمات خم / پرداخت تبلیغات نمایشگاهی و فروشگاهی

صندوق (انتقادات / پیشنهادات) و ...


نظرات 5 + ارسال نظر
وحید ناظری سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

ضمن عرض سلام
برای برش و حکاکی فلزات شما میتونید آدرس و یا شماره تلفن لطف کنید؟

(کار ما برش قطعات از جنس استل میباشد)

رضا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ

دوست عزیز تعرفه برش و حکاکی شما به چه صورته؟
دقیقه محاسبه میکنید یا متری؟
ما کار تابلو سازی انجام میدیم و سفارش هامون بیشتر از جنس پلکسی یا کامپوزیته

مبنای محاسبه قیمت ما بر حسب دقیقه میباشد. شما لطف کنید طرح رو به ایمیل من بفرستید (تحت کرل ۱۴) تا قیمت دقیق رو به شما اعلام کنم.
hnfarjam@yahoo.com
از نظر جنس هم مشکلی نیست

میترا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام.
من برای ماکت سازی میخواستم مزاحمتون بشم برای پایان نامه فایلم رو با کد طراحی کردم بیارم همون لحظه انجام میدین یا ایمیل کنم؟

سلام
روی چوب میخوای انجام بدی یا پلکسی؟

از نظر طرح هم مشکلی نیست فقط با ورژن پائین save کنید (مثل 2000 یا 2004 بافرمت.dwg) یا با فرمت save .dxf کنید.

اگه زحمتی نیست طرح رو ایمیل کنید تا من بررسی کنم چقدر زمان میبره که اگه خواستین تشریف بیارین معطل نشین

میترا یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ق.ظ

مرسی فقط چسب کلروفوم یادم رفت

:)

احسان شرقی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

آقای نیک فرجام من چند تا نمونه عکس از کارهاتون رو میخواستم ببینم که کلا چه کارهایی را میشه با این دستگاه انجام داد و در کجا محدودیت هست؟ ما انشالله در صورت آشنایی بیشتر خیلی میتونیم با هم کار کنیم.

محدودیت از چه نظر؟
تقریبا سه نوع محدودیت داریم:
۱. ابعاد
۲. ضخامت
۳. نوع جنس

نمونه عکس هم چند تا آپلود کردم چندتا دیگه هم تا ۱۰ روز دیگه میزارم رو سایت. بازم اگه سوالی داشتین من در خدمت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد